Kunden i fokus
Hos Input interior setter vi alltid kunden og sluttbrukeren i sentrum, og tilbyr derfor kun velfungerende og bærekraftige møbler, innredningsprodukter og tjenester. Samtlige medarbeidere har et ansvar for å følge prinsippene nedenfor og integrere en kvalitetsatferd i hverdagen.
Vi setter kunden i fokus
Vi setter kunden i fokus, veileder og tilpasser våre produkter og tjenester etter deres krav og behov på kort og lang sikt. Som minimum skal vi alltid følge lover, forordninger, standarder og kontrakt, men vi har mye høyere ambisjoner enn det. Hvert oppdrag skal være en god referanse.
Vi utvikler oss ved å sette oss mål, måle og evaluere
Vårt mål er fornøyde kunder og brukere. Vi setter oss mål og følger opp våre prestasjoner for hele tiden å forbedre rutiner, arbeidsmåte og for å utvikle oss. På denne måten garanterer vi at vi oppfyller våre egne og omverdenens forventninger.
Vi videreutdanner oss fortløpende
Vi garanterer at vi har riktig kompetanse og motiverte medarbeidere gjennom kontinuerlig videreutdanning og utveksling av erfaring mellom ulike yrkesgrupper, ansvarsområder og geografiske steder.
Vi tar ansvar og stiller høye krav
Vi tar et helhetsansvar for produktene og tjenestene vi tilbyr. Det innebærer at vi stiller høye krav til våre leverandører, samarbeidspartnere, oppdragsgivere og oss selv.
Alle disse prinsippene og analysene sammen med måten vi arbeider på finnes i vårt ledelsessystem, og skal være godt kjent og forstått i hele organisasjonen.