COOR
Forberedelser var avgjørende da Coor Service Management flyttet til sitt moderne, bærekraftige og aktivitetsbaserte hovedkontor i Kista.
På Coor Service Managements hovedkontor i Kista var målet å skape et moderne, fleksibelt og kostnadseffektivt kontor som gjenspeiler selskapets varemerke. Input interior fikk sammen med Coor og arkitekt Uno Lindh i oppdrag å skape en arbeidsplass til 260 medarbeidere. Det ble lagt vekt på å skape både en aktivitetsbasert og langsiktig varig arbeidsplass.
Nøye forberedelser
Allerede 1,5 år før det første flyttelasset ble pakket, startet forberedelsene ved å måle den aktuelle utnyttelsesgraden på kontoret. Input interiors prosjektleder ble involvert i prosjektmøtene på et tidlig stadium for å sikre at forutsetningene var på plass og at budsjettet var nøye utregnet. Det var et omfattende oppdrag som blant annet omfattet innkjøp, ordrebehandling, planlegging av leveranser, koordinering, leveranseovervåking, montering, levering og service.
Ved å ta valg basert på oppdatert informasjon både når det gjelder materiale og ny teknologi, håper Coor Service Management på å inspirere kundene sine.