Smartere inventering med Greenified Inventory
Ved flytting eller omorganisering lønner det seg å ha kontroll over innredningen. Med det nye inventeringsverktøyet Greenified Inventory får du fullstendig oversikt over eksisterende inventar – og forutsetninger for å spare både tid og penger.
Større endringer på arbeidsplassen har en tendens til å bli både tids- og ressurskrevende. Men med riktig verktøy kan både forarbeidet og gjennomføringen bli enklere. Greenified Inventory er et nytt inventeringssystem som samler all eksisterende innredning på en digital plattform.
Hvordan fungerer systemet?
Alle produkter merkes med QR-/RFID-etiketter som skannes med en smarttelefon og registreres på en nettplattform. Når inventeringen er fullført, er produktene tilgjengelige på nettplattformen, der det er mulig å planlegge
– gjenbruk av produktene i nye lokaler
– omplassering innenfor organisasjonen
– internt salg
– vedlikehold og rekondisjonering
– salg av produkter som ikke lenger er i bruk
– Greenified Inventory skaper riktige forutsetninger for å gjenbruke innredning, minimere unødvendige innkjøp og planlegge rekondisjonering. I praksis blir det et verktøy som gjør at bedrifter og organisasjoner kan redusere klimaavtrykket sitt ved flytting og omorganisering, sier Klara Mannrolin Business Area Manager Greenified.